Gilbert-Els.reismee.nl

We zijn er!

We zijn er! Na een echt hele lange vlucht, zijn we zóó blij dat we veilig aangekomen zijn. Wel doodmoe, want ondanks de Oxazepam hebben we geen oog dicht gedaan. De vlucht verliep goed en volgens planning, alleen op het laatste stuk zoveel turbulentie dat ik een beetje misselijk het vliegtuig uit kwam, is me nog nooit gebeurd!

Als we de luchthaven uitkomen valt onmiddellijk het andere licht op: het is hier duidelijk zomer. 30 graden nb! Na een goede nacht van 16 uur (!) in ons heerlijke motel, gaan we op verkenning in Christchurch. Een mooi park met botanische tuin bezocht en dan de binnenstad in. Oei, die is wel erg gehavend van de aardbevingen. Gilbert had een leuk restaurantje opgezocht in de gids, maar dat is helaas ingestort en dus gesloten. Dan maar een Thai, is ook lekker.

Dadelijk op tijd in bed, dan zijn we morgen vast weer de oude.

Tot zover onze "start-up" uitzending ????

Ance

Gefeliciteerd! En aan de terugreis hoeven jullie nog heeeel lang niet te denken! Realiseer je je dat je familie hebt wonen in Christchurch Els? De kinderen van ome Wil en/of tante Rie. Tja -ga die maar eens zoeken....
Wanneer komt de camper? Benieuwd naar de eerste foto's!
Slaap lekker!

Trudy

Hi reizigers, fijn dat jullie er zijn!
De vlucht erheen.....we zijn een paar jaar geleden naar Australië gevlogen, ook zo'n ellendig lange vlucht.
Maar ja, als je iets van de wereld wilt zien dan moet dat maar hé.
In de startblokken dus voor een waarschijnlijk prachtige reis, en heerlijk dat we een beetje mee mogen genieten!
Chistchurch is de plaats waar Oom Wil, broer van Pa gewoond heeft, zijn kinderen wonen daar nog.
Als je Ron Willems intikt( befaamd fotograaf) kun je zijn prachtige fotoos zien en e.v.t. contact maken.....
Misschien kan hij jullie prachtige plekjes wijzen.
Veeeeeel plezier daar, wij doen het met 5 graden, en wachten op het volgend verslag.
Goede reis!

Els

Reizen is vermoeiend. Op een gegeven moment voel je je als een sardientje in een blikje en snak je naar buitenlucht, dat heb ik ook. Maar 16 uur slapen is ook jaloersmakend haha.
Vanaf nu gaat het feest beginnen. We gaan het meebeleven.

Christian

Wouw, benijd jullie nu al heerlijk die temperatuur. Weten jullie dat je via tripadvisor hele leuke restaurantjes kunt vinden in alle plaatsen over de wereld.Wij hebben daar regelmatig op gezocht in het buitenland. Gaan jullie ook naar Wanaka? Prachtige streek en stadje.Geniet van jullie vakantie en neem voor alles de tijd.

Rita Mortier

Blij dat jullie goed toegekomen zijn. Is inderdaad lang vliegen, maar dat vond ik ook wel een hele ervaring. Hoe is het met jou broertje ? Vermits je deze reis mag maken, veronderstel ik dat het laatste onderzoek dan ook goed verlopen is. Had nochtans gevraagd mij efkens op de hoogte te houden. Maar goed ik denk dat jullie het wel heel druk hadden met de voorbereidingen. Genieten maar de volgende 9 weken en veeeeeeeel foto's maken zodat wij achteraf ook kunnen meegenieten. Je zusje